Nūjo ar vēju

Dunikas purva laipa.

Nūjo ar vēju 9.septembrī aizvadīja pēdējo lielo 2017.gada ūdeņu ciklā plānoto pārgājienu, 16+ km Dunikas purva laipas rudens nūjošanas pārgājienu pa maršrutu: Dunikas purva takas stāvvieta - purva laipa un purva sala (~6km) - Luknes skābaržu audze (pikniks) - Lukne - 10 km atpakaļceļš pa grants ceļu.
Maršruts Endomondo.

Piedalījās 25 nūjotāji no Grobiņas, Liepājas, Aizputes, Ventspils un Rīgas.
Vērojām savdabīgo purva ainavu, slidinājamies pa laipām, piknikojām Luknes skābaržu audzē un beigās panūjojām vēl 10+ km veselībai. Sanāca tāds 16+ km loks:

Komentāri (0)  |  2017-08-29 02:43  |  Skatīts: 2858x

Lasīt tālāk.

Sestdiena: Liepāja - Bernāti ar Alitus nūjotājiem, 5.Baltijas baso pēdu ultramaratons.

Kamēr četri mūsu nūjotāji, Vivita, Dace, Linda un Liene, turpināja tradīciju, piedaloties 5. Baltijas baso pēdu ultramaratonā, mēs pieci sestdien spodrinājām starptautisko sadarbību, tiekoties ar Alytus nūjošanas klubu mūsu jūrmalā

Lietuvieši ieradās 18 cilvēku sastāvā, sagaidījām viņus Bernātos un devāmies uz Liepāju.

Pirmo pusstundu patēlojām gidus Liepājas apskatē ar autobusu, tad jau sekoja 19 km nūjošanas pārgājiens, kas iekļāva Dienvidu mola, Liepājas pludmales apmeklējumu un turpinājās līdz Bernātiem.
Nobeigumā vēl pagājām pāris kilometrus pa Bernātu taku kalniņiem, kopā sanāca 24 + km.
Šai dienai par godu bijām pasūtījuši saulainu laiku ar minimālu vēju, jo bez vēja pavisam nevar ;)
Lietuvas draugiem Liepāja un pārgājiens ļoti patika, solīja vēl šogad apmeklēt mūs atkal.
Komentāri (0)  |  2017-08-29 02:06  |  Skatīts: 1417x

Usmas ezera loks.

Nedēļas nogalē 12.-13. augustā ''Nūjo ar vēju'' aicināja komandu un visus draugus šīgada vienpadsmitajā nūjošanas pārgājienā apkārt Usmas ezeram ar aptuveno kopējo garumu 58 km:

15 nūjotāju sastāvā startējām no Usmas Meķiem, kur kempinga saimniece mums laipni atļāva atstāt auto, 12.augusta rītā 10.00 un nūjojām gandrīz 29 km apkārt apmēram pusei ezera, baudot apkārtējās dabas jaukumus, vairākās vietās izejot ezera krastā. Mūsu maršruts veda pāri Meķupītei garām Zāģkalnu, Liepkalnu, Muižmieku kempingiem, līdz nonācām pie plašā Lejastiezumu atpūtas kompleksa un  Usmas baznīcas, kas uzcelta tās vietā, kura pārvietota uz Brīvdabas muzeju.

Turpmāk jau varējām doties pa meža ceļu cauri Zvejnieku kempingam un brikšņiem gar pašu ezeru, līdz sasniedzām Āpciemu. Pēc pirmajiem 10 kilometriem atpūtas pauzē ar Dižāpu kempinga laipnā saimnieka atļauju paēdām un izpeldējamies ezerā, atgūstot svaigumu.
Te gandrīz katrā saimniecībā ierīkots kempings. Pagājuši garām atpūtas kompleksam Bukudangas, improvizējām tālāko maršrutu pa izcirtumu, stigu un meža ceļiem līdz Godeļu kempingam ar milzīgiem skaistiem zālainiem pludmales laukumiem.

Nu sākās skaistākais pirmās dienas posms ar takām pa staltu priežu mežu, kāpām, ezera līčiem un ragiem līdz Ūdru kalna skatu tornim, kura augša slejas 84 m vjl., cauri Usmas atpūtas bāzei līdz ezera ziemeļu galam. Ezera krastā sarīkojām vēl vienu atpūtu ar peldi. Pagājuši garām Tīrukšu ezeram, nonācām Usmā, kempingā Mežmalas.
 Sasnieguši kempingu apmēram līdz 17.00, relaksējāmies draugu pulciņā un baudījām peldi un atpūtu ezera krastā, laicīgi devāmies pie miera.

Komentāri (0)  |  2017-08-08 05:14  |  Skatīts: 2890x

Lasīt tālāk.

Nūjo ar vēju desmitnieks nūjo Cēsu Ekotreilā.

Ievērojot tradīciju, desmit Nūjo ar vēju komandas nūjotāji startēja Cēsu Ekotreila 23+ un 42+ km distancēs. Cēsu apkārtne izceļas ar ainaviskumu un arī reljefs ir pamatīgs.
 CET piedalāmies jau trešo gadu, šis pasākums vienmēr ir bijis tāds patīkams, milzu dalībnieku pūļi te nav, visi ir kā sava ģimene. Bet galvenais, ka rīkotāji vienmēr atbalsta nūjošanu, izveidojot tai atsevišķu kategoriju šajā taku skriešanas pasākumā.
 Šogad mūs gaidīja jaunās, pagarinātās 23+ un 42+ nūjošanas trases. 42 km trase bija papildināta ar fantastisko Cīrulīšu dabas taku un spēkus ļoti prasīgo trīsreizējo uzkāpšanu Ozolkalnā un Žagarkalnā.
Laiks bija jauks, brīžiem saulīte, brīžiem mūs atsvaidzināja lietutiņš.
 Panākumi neizpalika arī šoreiz, mēs izcīnījām pirmo un otro vietu 23+ km, pirmo vietu 42+ km sieviešu konkurencē, otro vietu 23+ km un pirmo vietu 42+ km vīriešiem.
Arī pārējie komandas dalībnieki nostartēja labi.
Dažiem veicās arī loterijā :)

Paldies Robertam par lielisko pasākumu!
Paldies komandai, paldies aktīvajiem dalībniekiem!
Komentāri (0)  |  2017-08-08 04:30  |  Skatīts: 779x

No kalniem lecam tieši Pokaiņu Stirnu bukā.

Atgriezušies mājās ap pusnakti, mazliet paguļam un piecatā ( Benita, Gaida, Linda, Dace un Imants) dodamies uz Dobeli un Pokaiņiem, lai ķertu kārtējos bukus un lūšus.
Pokaiņos pasākums jau rit pilnā sparā, satiekam daudzus paziņas un draugus, visapkārt jautra atmosfēra.
Kaut kur mežā mūs  gaida Mudra, lai padzirdinātu un pabarotu pirms Kalnu karaļa sprinta.
Komentāri (0)  |  2017-08-08 04:15  |  Skatīts: 865x

Lasīt tālāk.

Nobeigumā - Belianska ala.

Pēdējo, divpadsmito, kalnu dienu pavadām kā īstenie tūristi:
braucam uz Tatranska Kotlina, pakāpjam pa zemes ceļu ~1 km ar kādu 120 m kāpumu uz augšu, lai apmeklētu Belianskas alu.
 Tā ir skaista ala ar ezeriņiem un stalaktītiem, apmeklējamā daļa ir 1370 m gara, 860 pakāpieni ved vēl 125 m uz augšu, tad atpakaļ lejā.
Komentāri (0)  |  2017-08-08 03:13  |  Skatīts: 3025x

Rysy diena.

Sveiciens no saulainajiem Tatriem!

Šorīt spilgti saulains rīts, Jānis diemžēl pamet mūs,  lai pavadītu pāris dienas pie draugiem Nīderlandēi, paldies viņam par kompāniju un atbalstu 12 dienu garumā!
Bildējamies pie Zakopanes burtiem ar Giewontu fonā.

Komentāri (0)  |  2017-08-08 02:52  |  Skatīts: 2906x

Lasīt tālāk.

Rīta rosme ar svaigumiņu, desmitā kalnu diena.

Sveicieni mājniekiem!

Šorīt jauno rīta mūs sagaidīja mazs lietutiņš, tāpēc uz Rysy vai otru plānoto augstkalnu maršrutu nedevāmies, aizvietojām to ar nelielu 10+ km rīta rosmīti ar ~600 m pozitīvo augstumu starpību.

Komentāri (0)  |  2017-08-08 02:30  |  Skatīts: 1513x

Spišsky hrad un Levoča.

Sveikiņi!
Jau devīto dienu esam Tatros.

Šodien mūsu kompānija atpūtās, jo divu dienu kāpieni darīja savu un prasījās pēc paslaistīšanās.
Nolēmām apmeklēt 100 km attālo, vizuāli ļoti iespaidīgo Spišsky hrad cietoksni, kas celts 11.gs. un pastaigāt Levočas vecpilsētā

Komentāri (0)  |  2017-08-07 05:55  |  Skatīts: 7090x

Lasīt tālāk.

Astotā diena: Kores un ezeru ieleju maršruts.

Sveicieni no Zakopanes!

Vēl viena piesātināta diena mūsu grupiņai aiz muguras.
Jaunatbraucēji dabūja kaujas kristības, apmēram 21 km garu kāpienu ar ~550 m uzkāpšanu un ~1400 m lejupkāpienu. No Zakopanes uzbraucām uz